donderdag 27 mei 2021

Hoera een dochter!

 Hallo allemaal,

Ik heb dit keer een geboortekaartje gemaakt. Voor dit kaartje heb ik deze leuke nieuwe Dutch Doobadoo mal gebruikt.

Dutch Shape Art Flame

470 713 211

De basiskaart heb ik vier keer overgetrokken. 2 x op wit cardstock, 1x op zwart cardstock en nog een keer op designpapier. Vervolgens heb ik alles uitgeknipt en op elkaar geplakt. 

Achter de foto van de baby heb ik nog enkele kleinere stukken designpapier gebruikt. Het randjes met de hartjes heb ik gemaakt met een randpons van Vaessen. De teskt "baby" heb ik gestempeld. 

De witte bloemen heb ik gekleurd met roze inkt. De kleinere bloemen waren al roze. Onder de bloemen heb ik een takje met hartjes verwerkt, deze heb ik gemaakt met een stans. Aan de linkerkant heb ik nog een tag verwerkt in de pocket. Hierop heb ik de teskt "Van harte gefeliciteerd" gestempeld.

De foto van de baby komt uit een knipvel. Ik vind het zelf wel een mooi kaartje geworden maar dat komt ook omdat ik gewerkt heb met mijn favoriete kleurtjes.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande





1 opmerking:

  1. Wow....wat een sper GAVE kaart heb je gemaakt....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande