zaterdag 1 december 2018

Have the best Christamas ever!


Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Dutch Doobadoo met deze leuke sketch. 



Dit is mijn bijdage voor deze challenge. 

De basiskaart heb ik 4x overgetrokken, 1x op creme cardstock,
1x op blauw cardstock, 1x op creme cardstock en de laatste keer op designpapier.


Het stempeltje wat ik gebruikt heb is van Penny Black.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden.



De kerststerren heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design. 
De swirls achter de bloemen heb ik gemaakt met een bruine stans van Joy.



Wil je ook mee doen met de challenge?
Maak dan zelf ook een leuke kaart n.a.v. deze leuke sketch
maar gebruik wel deze mal van Dutch Doobadoo,
Shape Art kaasplankje,  470.713.167



En wie weet win jij wel een mooie prijs. Heel veel plezier en succes. 

Groetjes Mirande



1 opmerking:

  1. Ooow die is leuk... lief... mooi... wat een leuke manier om het 'kaasplankje' te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande