maandag 10 december 2018

All I want for Christmas is You




Hallo allemaal,

Met de leuke mal van de kerstsok van Dutch Doobadoo heb ik deze kerstkaart gemaakt.



Ik heb de kerstsok eerst overgetrokken op creme cardstock en 
daarna heb ik het mooie designpapier gebruikt van de Action. 
Wat is dit een mooi papier. 
Ik denk dat het op dit moment wel mijn favoriete kerstpapier is.😃

 

De bovenkant heb ik nog gemat op kraft. 
De stempeltjes die ik gebruikt heb zijn van My Favorite Things.
Ik heb de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden.


De kerstbomen heb ik gemaakt met een stans van Marianne.





Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel want ik mag 
nog een paar kerstkaartjes maken dit jaar. 
Dus snel weer aan de knutseltafel en door😊.

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande