woensdag 12 december 2018

Xmas Love


Hoi, hoi,

Met een van de nieuwe mallen uit de novembercollectie van 
Dutch Doobadoo heb ik deze kerstkaart gemaakt. 



Ik heb de basiskaart overgetrokken op kraft.
Hierna heb ik de binnenkant omgetrokken op creme cardstock en designpapier. 
Het designpapier is de nieuwe lijn van Maja Design.



Ik heb een stempelafdrukje van Wild Rose op mijn kaart verwerkt. 
Ik heb deze ingekleurd met Faber Castell potloden.
De randen van de mutsjes heb ik bewerkt met Nuvo Glitters.

Verder heb ik enkele takjes verwerkt op het plaatje.
 Deze heb ik gemaakt met een stans van Crealies. 
De takjes met de balletjes heb ik ook gemaakt met een stans van Crealies. 
Ik heb met een witte gelpen er nog een lijntje extra ingetekend.



 Achter het afdrukje heb ik enkele tekstkaartjes geplakt.
 Deze heb ik gemaakt met een hele oude stempelset maar hij blijft leuk. 


 Bovenaan het kaartje heb ik nog enkele lintjes bevestigd 
en deze met een touwtje bij elkaar geknoopt.


Achter het afdrukje heb ik ook een envelopje verwerkt. 
Deze heb ik gemaakt met deze  mal van Joy.


 In het envelopje heb ik een labeltje gemaakt met de 
labelpons van Vaessens Creative.
Hierop heb ik een tekst gestempeld met onzichtbare inkt en
 daarover heen heb ik witte embossingpoeder gestrooid. 





Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.


Groetjes Mirande



1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande