woensdag 5 december 2018

Welkom Sint en Piet!


Hallo allemaal,

Eind december komt er weer een nieuwe collectie van Dutch Doobadoo uit. 
Hierbij hoort ook een set met letterslingers. 
Ik mocht hier alvast mee aan het werk en heb deze Sinterklaas
slinger er mee gemaakt. 
De hartjes zijn uit een andere set die ook eind december uit komt. 
Ik heb op de hartjes designpapier van pepernoten gebruikt. 
Hierop heb ik enkele pietjes en een sinterklaas gemaakt 
met een stans van Marianne Design.



 Ook heb ik enkele tekst stempeltjes gebruikt.



De slinger hangt nu bij mij in het lokaal om Sinterklaas 
en zwarte Piet welkom te heten op het Sinterklaasfeest .  
Dit gaan we vandaag op school vieren. 
Mochten jullie vandaag nog Sinterklaas gaan vieren 
dan wens ik jullie heel veel plezier.
Tot snel.

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande