maandag 3 december 2018

Geboortebox


Hallo allemaal,

Ik heb deze geboortebox gemaakt met de dispencer mal van Joy/Noor


Ik heb de mal overgetrokken op grijs cardstock. 
Daarna heb ik het designpapier van Dendennis gebruikt. Hiermee heb ik het doosje beplakt.

Op het doosje heb ik Benny Bunny verwerkt, dit is een mal Dendennis uit de Little Woodland Adventures collectie


De ballonnen in de hand van Benny heb ik gemaakt met de party accessoires mallen. 
Benny staat in het gras, dit randje heb ik gemaakt met een grasstans en hierop heb ik enkele kleine bloemetjes geplakt.

De zijkanten van het doosje heb ik ook beplakt. Ik heb slingers opgehangen en de babyvoetjes van Dendennis gebruikt. 


Op de andere zijkant heb ik een speentje verwerkt. 
Deze heb ik gemaakt met de mallen van de Baby Pacifier-Bib gemaakt.




Ook de bovenkant van het doosje heb ik versierd. 
Met een bloemenstans van Joy heb ik het bloemetje gemaakt. 
Hieronder heb ik enkele labeltjes verwerkt. 
Op deze labeltjes heb ik de tekstjes "Van harte gefeliciteerd" 
 "met de geboorte van jullie dochter" gestempeld.



Het doosje heb ik gevuld met geboortesuikers. 
Natuurlijk in de kleuren wit en roze omdat het een meisje is. 
Het cadeautje heb ik inmiddels al weggeven dus ik kan het nu wel laten zien.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande