woensdag 26 december 2018

Een kaartje speciaal voor jou


Hallo allemaal,

Het was even een drukke tijd maar..... ik heb kerstvakantie!!!!
 Dus weer tijd genoeg om lekker te kunnen knutselen. 
Ik heb als eerste een kaartje gemaakt voor een zieke. 
Ik heb hiervoor de fles mal van Dutch Doobadoo gebruikt. 470.713.686


Ik heb de basiskaart overgetrokken op creme cardstock. 
Vervolgens heb ik van blauw papier water gemaakt. 
Ik heb met een randstans van Crealies golfjes gemaakt. 
In de golven zwemmen de ottertjes rond. 
Dit zijn stempeltjes van My Favorite Things. 
Ik heb de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden. 


Met een stempelset heb ik de tekst "Kanjer een kaartje speciaal voor jou" 
met zwarte inkt gestempeld. 


De visjes heb ik ook gestempeld. De bubbeltjes heb ik getekend met een zwarte fineliner. 


Ik heb wat pailletjes gebruikt en deze her en der op de kaart geplakt.
Aan de fles heb ik een labeltje geknoopt. 
Dit label heb ik gemaakt met de labelpons van Vaessens. 
Ook het labeltje heb ik bestempeld met verschillende stempeltjes. 
Ik heb het labeltje met een touwtje vastgeknoopt aan de fles. 
Aan het oortje van de fles heb ik nog wat tule met een touwtje vastgemaakt. 



Inmiddels is deze kaart bezorgd bij zieke. 
Ik hoop dat hij er een beetje door opgevrolijkt kan worden.
Ik ga snel weer verder want er staan nog wel wat knutselprojectjes op mij to do lijstje. 😀
Tot snel.

Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Och wat schattig die ottertjes. Mooie creatie gemaakt. Veel plezier in de kerstvakantie. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kanjerpost met veel leuke details. Ik las jou bericht over de kerstengel, wat leuk dat je daar aan mee hebt gedaan. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi freubel jaar gewenst. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk bedacht die otters in de golven. Super gaaf gemaakt.
    groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande