zondag 3 februari 2019

65 jaar getrouwd




Hallo,

De opa en oma van mijn schoonzusje zijn 65 jaar getrouwd.
5 jaar geleden maakte ik ook een kaartje om ze toen te feliciteren met hun 60 jarige huwelijk.
Opa en oma waren zo blij met  het kaartje dat deze nog steeds een
plaatsje heeft op de kast in de woonkamer.
Hoe leuk is dat!
Wanneer je mensen zo blij kunt maken met een
zelfgemaakte kaart dan maak je graag weer een nieuw kaartje.
Dit keer om ze te feliciteren met hun 65 jarige huwelijk.
Wel heel bijzonder hoor al 65 jaar bij elkaar en nog steeds heel gelukkig samen.

 Dus ik ben snel aan de slag gegaan voor dit echtpaar.  
Deze kaart is tevens mijn bijdrage voor de challenge van deze maand.
Doen jullie ook gezellig mee met deze leuke Challenge bij Dutch Doobadoo?
Gebruik hiervoor de onderstaande sketch.


Ik heb de basis overgetrokken op wit cardstock.
 Hierna heb ik designpapier Love Story van Noor design gebruikt.
 Aan de binnenkant heb ik de trouwfoto van 65 jaar geleden verwerkt. 


In de pocket heb ik een foto van nu van het gelukkige bruidspaar verwerkt.




Onder de foto heb ik een slinger gemaakt met een stans. 
De letters heb ik gemaakt met de bruine letterstans van Joy. 
De bloemetjes heb ik gemaakt met stansjes in 3 verschillende maten. 
De bloemetjes heb ik op elkaar geplakt met in het midden een plakpareltje. 
Achter de bloemetjes heb ik enkele takjes verwerkt. 
Deze heb ik ook gemaakt met een bruine stans van Joy 
en de takjes met de bolletjes heb ik gemaakt met een stans van Crealies. 
De bloemetjes komen ook weer terug aan de linker binnenkant. 
Aan de rechterkant heb ik een tekst stempel verwerkt 
om het bruidspaar te feliciteren met deze bijzondere dag.
Op de voorkant heb ik labeltje gemaakt met een scrap stencil van Joy. 
Hier kun je hele leuke labeltjes mee maken en daar ben ik nou eenmaal dol op. 




Op het labeltje heb ik het getal 65 verwerkt. 
Aan de andere kant zien jullie weer een tekst stempel. 
Deze tekst stempel heb ik gemaakt door verschillende
tekst stempels met elkaar te combineren. 
Ik kan echt nergens de tekst "Gefeliciteerd met jullie... jarig huwelijk" vinden.  
Mochten jullie weten waar ik die kan vinden dan hoor ik dat graag.
In de pocket heb ik een label gemaakt met daarop een foto van nu.
Ik heb hier de leuke cijferstekertjes van Marianne bij geplakt
met een bloemetje en de tekst love heb ik gemaakt met de nieuwe stans van Noor.


Ik ben benieuwd naar jullie uitwerking. 
Plaats deze in de Dutch Doobadoo Challenge groep 
en wie weet win jij wel een leuke prijs. 
Heel veel succes.

Groetjes Mirande












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande