maandag 25 februari 2019

Voor jou. Gefeliciteerd!


Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een verjaardagskaartje gemaakt. 
De basiskaart heb ik gemaakt met een shape art Heart tag A5 van Dutch Doobadoo.
470 713 153


Ik heb de mal drie keer overgetrokken, 2x op wit cardstock en 1 x op zwart cardstock. Hierna heb ik de mal nog een keer gebruikt voor het designpapier. Dit papier komt uit een papierblok van de Action.
Erg leuk papier zeker omdat er een glitter in verwerkt zit.
Hierna ben ik aan de slag gegaan met de nieuwste stans uit de Little Woodland Aventures collectie van Dendennis.
Robby Raccoon
Wat is ie lief he?😍

De blaadjes heb ik gemaakt met stansjes.
In de bosjes zien jullie de tijgernootjes. Zij komen bij de jarige op bezoek.
De stempeltjes zijn ook van Dendennis. 




Dit zijn de nieuwste baby tekstjes waar je dus ook verjaardagskaartjes mee kunt maken.


 Robby gaat er een heel gezellig feestje van maken samen met de tijgernootjes.


Leuk dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande



1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande