donderdag 14 februari 2019

Gefeliciteerd valentijntje!


Hallo allemaal,

Wat gezellig dat jullie vandaag weer even een kijkje komen nemen op mijn blog. 
Wanneer je jarig bent op 14 februari is de kans groot dat je een
 verjaardagskaart krijgt in Valentijns sfeer. 
Daarom laat ik jullie vandaag dit kaartje zien.


Ik heb voor de basiskaart de Dutch Doobadoo Shape Art A5 frame 470 713 146
Deze heb ik overgetrokken op rood cardstock en wit cardstock. 
Hierna heb ik designpapier uit een papierblokje van My Favorite Things gebruikt.

Het schattige varkentje met het hartje in zijn pootjes is ook van My Favorite Things. 
De afbeelding heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. 
Het labeltje waarop ik het varkentje geplakt heb ik gemaakt 
met een labelstans van My Favorite Things. 
Deze stansenset is op dit moment erg favoriet bij mij. 
Wat kun je hier veel mee. 



 Achter het labeltje heb ik een pocket gemaakt waarin ik twee labeltjes heb gedaan. 
Deze labeltjes heb ik gemaakt met de labelpons van Vaessen. 


Aan de labetljes heb ik wat lintjes en touwtjes geknoopt. 
Als laatste nog een paar tekst stempeltjes en de valentijns-verjaardagskaart was klaar. 


 Ik wens jullie vandaag nog een hele fijne valentijnsdag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande



2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande