woensdag 6 februari 2019

IJskoude Wintergroetjes





Hallo allemaal,

Met de nieuwe mal van Dutch Doobadoo 470 713 702 heb ik deze winterkaart gemaakt.

De basiskaart heb ik overgetrokken op wit cardstock. 
Hierna heb ik het mooie designpapier van Studio Light gemat op blauw cardstock. 
Ik heb de cirkel op de voorkant helemaal overgetrokken, hierdoor ziet de kaart er iets anders uit dan de mal. Maar op deze manier kon ik het stempelafdrukje van Wild Rose beter verwerken op mijn kaartje. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castell potloden.



Achter het afdrukje heb ik een stans van Joy verwerkt, 
deze heb ik in stukjes geknipt en op 
verschillende plaatsen achter het afdrukje geplakt. 
Het mutsje van de Pinquin heb ik voorzien van Nuvo glitters.


Daarna heb ik met een bruine stans van Joy enkele takjes 
gestanst uit kraft papier. Ik heb de randjes van de takjes 
voorzien van witte gesso, zodat het net lijkt of het sneeuwrandjes zijn. 
De bloemetjes heb ik ook gemaakt met een bruine stans van Joy. 
In het midden heb ik een plakpareltje geplakt.


Wanneer je de kaart opendoet, vind je aan de 
binnenkant drie verschillende labeltjes. 
Deze heb ik gemaakt met de labelpons van Veassens. 
Ik heb een magneetje gebruikt om het kaartje goed te laten sluiten.


Aan de labeltjes heb ik wat lintjes en tule geknoopt 
en op de labeltjes heb ik wat stansjes verwerkt.


Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande