donderdag 28 februari 2019

Dream big little one


Hallo allemaal,

Er is weer een superleuke collectie Dutch Doobadoo mallen uitgekomen, 
die vanaf vandaag weer in de winkels ligt. 
We hebben daarom voor jullie weer een bloghop georganiseerd zodat we jullie weer op wat ideetjes kunnen brengen en jullie wellicht net zo enthousiast worden over de nieuwe collectie dan wij. 
Ik ben aan de slag gegaan met de mal van het slabbertje
470 713 707


Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Wat leuk dat je meedoet met onze bloghop. Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?

  • Ga tussen 28 februari t/m 2 maart 2019 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
  • Wie weet win jij dat die leuke prijs!



Ik heb dit babykaartje gemaakt. 
Hiervoor heb ik de basiskaart overgetrokken op bruin cardstock. 
Hierna heb ik het designpapier gebruikt, dit heb ik nog 
een keer gemat op roze cardstock. 
De kaartjes achter de foto en het plaatje met de baby komen uit 
een leuke babyset die past bij het designpapier wat ik gebruikt het. 


Ook het labeltje en het rondje met de tekst "Little star"komen uit deze set. 


Aan het labeltje heb ik nog een bedeltje vast gemaakt 
met daarop de tekst "Made with love"

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van mijn kaartje. 
Jullie mogen gezellig doorhoppen naar het blog van 


Ik wens jullie nog heel veel hopplezier

Tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


37 opmerkingen:

  1. Ahhh dit vind ik een zeer lief kaartje, ook weer wat anders.
    Zou dit zeker eens willen aanschaffen, want wie wil nu niet zo'n leuk slabbetje ontvangen als geboortekaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een hele toffe nieuwe DDBD-kaartvorm! Superleuk voor babykaartjes, lijkt me heerlijk om die te decoreren!
    Heel mooi met dit plaatje, het contrasterende bruin en het labeltje er aan.
    Dankjewel voor de inspiratie.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi slabbetje heb je gemaakt met de nieuwe mal
    Heel leuk voor een geboortekaartje, is weer eens iets anders
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief slabbetje! Leuk dat je er ook nog een pocket achter hebt gemaakt zodat je daar nog een kaartje in kan doen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super lief kaartje! Prachtig uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dit is mijn favoriete. Wat een dotje..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It is a gorgeous card and so sweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige kaart, wat een tof modelletje en leuke kleurencombi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige babykaart. Deze mooie mal leent zich daar uitstekend voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje! Prachtig gedaan en mooie kleurcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief en schattig kaartje...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach wat een schattig slabbetje, heel leuk gedaan!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige babycreatie Mirande...zo leuk deze nieuwe slabbetjesmal en je heb die schitterend opgemaakt met hele lieve accentjes....CHAPEAU!!!

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een leuk model kaartje dat slabbetje, lekker niet standaard, lief gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi geheel is het geworden Alles past perfect bijelkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt met deze slab!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Baby kaartjes doen het altijd goed en weer een leuke variatie gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk deze slabbetjes . Mooie kaart maakte je ermee . Helemaal mijn ding !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg mooi kaartje! Mooi Designpapier ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig babykaartje! Mooi model!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk model.... vast een topper...en super leuk uitgewerkt!
    Groetjes Aag

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik smelt helemaal. Wat een schattige kaart. Zou hem graag ontvangen, maar dat laat mijn leeftijd niet meer toe😘

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo lief! Een mooie kleurencombinatie. 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk model en een super schattig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een lief kaartje! Handige mal...is een wat anders dan een gewoon kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zeer lief kaartje. Helemaal super. Gr Coby van der Kooi

    BeantwoordenVerwijderen
  27. miranda,
    het is zoals je schrijft
    door deze bloghop word ik heel enthousiast
    een prachtige babykaart, met deze mal!

    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben volledig verliefd op dit kaartje 😍😍 Kleur gebruik is super mooi. Ook deze staat op mijn lijstje en dat is nu al nummer 4, hihi 1😀 Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Supermooi geboortekaartje,zo leuk een slabbetje,heel toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik wil er zo graag aan beginnen maar word het roze of blauw ? Nog 4 weken wachten dan hopen de a.s. ouders het te weten en kunnennwe gezamenlijk aan de geboorte kaartjes beginnen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande