vrijdag 22 februari 2019

Gefeliciteerd!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een verjaardagskaartje gemaakt. 
Hiervoor heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Label Al A5 gebruikt.
470 713 173

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit en blauw cardstock. 
Hierna heb ik designpapier gebruikt  uit een papierblokje van  Studio Light.

Op de kaart heb ik dit lieve stempelafdrukje verwerkt van Wild Rose. 
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden.
Achter het afdrukje heb ik een stuk designpapier en ribbelkarton verwerkt.
Om het ribbelkarton heb ik een stukje touw gedraaid 
waaraan ik een bedeltje hebt gehangen.



Het stempeltje is te koop bij Scrap en Co en is ontworpen door Mathilde. 

Als laatste heb ik nog wat touwtjes en een stukje tule aan de tag gemaakt. 
Het kaartje is inmiddels verstuurd naar de jarige. 
Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog.
Tot een volgende keer.
Groetjes Mirande





1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande