dinsdag 19 februari 2019

Dikke kerstknuffel


Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens een kerstkaartje zien. 


Ik heb deze gemaakt met de Dutch Doobadoo Shape Art mal 470 713 
Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. 
Hierna heb ik het kaartje voorzien van designpapier uit een papierblok. 


Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. 
Achter het stempelafdrukje heb ik nog wat designpapier 
verwerkt en een strook ribbelkarton. 
Het witte cardstock heb ik bewerkt met een embossingmal.
De sneeuwvlokjes zijn ook van Dutch Doobadoo Paper Art.
 Hierbovenop heb ik wat plakpareltjes geplakt. 




 De pop-up sterretjes heb ik gemaakt met een bruine stans van Joy. 
Hiervoor heb ik glitterpapier gebruikt.  


Hierna heb ik nog met de stans van Marianne Design een kerstster gemaakt.
Hierachter heb ik wat takjes verwerkt.
De takjes heb ik aan de zijkant nog voorzien van witte gesso.


De tekst stempel "Dikke kerstknuffel" heb ik als laatste op het kaartje verwerkt.
Bovenaan het kaartje heb ik nog enkele lintjes en touwtjes geknoopt.
Ik heb in ieder geval weer een kerstkaartje klaar. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


1 opmerking:

  1. Wat een mooie kerstkaart. Die stempeltje blijft ook altijd zo leuk op kaarten, zo lieve uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande