vrijdag 27 september 2019

With love at Christmas



Hallo allemaal,

Voor de mailing van september van Dutch Doobadoo heb ik deze kerstkaart gemaakt. 
Wat is het een leuke ticketmal, die je op verschillende manieren kunt gebruiken. 
Ik heb de kaart dit keer op deze manier gemaakt. 


470 713 732
Dutch Doobadoo Card Art Ticketstub A5 

De basiskaart heb ik overgetrokken op kraft. 
Vervolgens heb ik designpapier gebruikt uit een papierblokje. 
In het papier zit een glittertje en daarom moest ik het papier hebben. 
Herkennen jullie dit? Steeds een goed excuus verzinnen  
om toch maar weer papier te kopen, terwijl de kast nog uitpuilt van het 
vele papier wat er nog ligt te wachten om ooit eens gebruikt te worden. 😊
De randjes van het designpapier heb ik voorzien van een laagje gesso. 
De engeltjes heb ik gemaakt met de leuke stansen van Jocelijne Design.


Wat zijn ze schattig hé? Die kun je toch ook niet laten hangen 
als je ze in de knutselwinkel tegen het lijf loopt.😊
Ook de kerstboom is gemaakt met een stans van Jocelijne Design. 


Ik heb glittersterretjes in de boom geplakt maar bij het setje zitten 
ook nog hele leuke versieringen, die heb ik dit keer niet gebruikt.
De tekst heb ik gestempeld met versa mark inkt en hierover heen
 heb ik witte embossingpoeder gestrooid. 
Vervolgens even verwarmd met de heattool en je hebt een hele 
leuke glitterende tekst voor op je kaart. 



 Als laatste heb ik nog wat lijntjes met een zwarte fine-liner op de voorkant gezet.
 Ik ben benieuwd wat jullie van deze kerstkaart vinden.
 Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande


1 opmerking:

  1. Heel leuk! Ik heb de ticketmal van Studio Light. Kost een stuk minder tijd....maar het effect is hetzelfde!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande