zaterdag 28 september 2019

Autumn


Hoi, hoi,

Yeah, de nieuwe Dutch Doobadoo mallen liggen weer in de winkel. 

 

Wij hebben weer een leuke hele bloghop voor jullie georganiseerd boordevol ideetjes.
 Hop je even gezellig met ons mee?
Wanneer je meedoet en een leuke reactie achterlaat op ons blog en bij ieder DT-lid
 maak je nog kans om een leuke prijs te winnen. 



Ik ging aan de slag met de nieuwe herfstmal.



470 713 745

Ik heb de basismal eerst overgetrokken op wit cardstock. 


Hierna heb ik de letters overgetrokken op herfst designpapier uit een 
papier blokje van My Favorite Things. 
De letters heb ik daarna nog een keer gemat op kraft om 
ze vervolgens op de basiskaart te plakken.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de leuke kerstmannen stans van Jocelijne Design. 
Door andere kleurjtes papier te gebruiken kun je er ook een kabouter van maken. 
Dat heb ik voor de herfstkaart dus ook gedaan. 


Vervolgens ben ik met verschillende andere herfststansen aan de slag gegaan. 


De grote pompoen heb ik met de Tumble Friends stans van Jocelijne gemaakt. 

Het was een heel werkje om al die kleine dingen uit te stansen maar 
uiteindelijk vind ik het zelf wel een leuke herfstkaart geworden. 
Onderaan het web hangt zelfs een heel klein spinnetje hadden jullie die al gezien?
Die heb ik zelf getekend met een zwarte fine-liner.


Gelukkig had ik hier tijdens mijn gezellige scrapweekend
 met drie vriendinnen ook genoeg tijd voor 😊. 
Ik wens jullie nog veel hopplezier.
Jullie mogen nu verder hoppen naar


 Bedankt voor je bezoekje en tot snel.

Groetjes Mirande









21 opmerkingen:

  1. Een hele gezellige herfstkaartje Mirande.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakte herfstkaart met dit herfststencil Mirande....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi deze herfstkaart met de Autumn mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan al is dit niet zo mijn ding, maar wel heel mooi resultaat. grts. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awwww wat een schatje. Groetjes Sophie van Eijsden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige herfstkaart met al die leuke herfstige dingetjes en de kabouter hoort er natuurlijk ook bij. Ik vind de leterkaarten allemaal even leuk. Heb ze al vaak gebruikt en je kunt ze telkens weer anders maken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nog geen herfstkleuren gebruikt of een herfst kaart gemaakt. Hier krijg ik nu zin in.🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooie en wat heb je mooi stansmallen gebruikt moet toch weer eens naar de winkel als mijn spaarpotje is aangevuld

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappige kaart heb je gemaakt Mirande!!
    Dat zal heel veel werk zijn geweest ,super hoor!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. van deze creatie krijg je zin in de kleurrijke herfst. vind de natuur altijd zo mooi in deze tijd van het jaar. Maar het weer is echt knudde dus perfect crea weer om met deze mooie mallen aan de slag te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een hele mooie herfstkaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend herfsttafereeltje met die vrolijke kabouter! Leuke passende mallen en kleuren heb je gebruikt

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk dit kaartje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha dat spinnetje maakt het af! Het is een gezellige kaart geworden, zoveel te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super dat herfstkaartje met dat kaboutertje er bij. Het maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie vrolijke herfstkaart, op deze mal kun je leuk helemaal los met allerlei leuke herfstatributen.
    Groeten, aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke en vrolijke kaart. Het herfst thema heeft ook altijd zulke mooie kleuren. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande