maandag 9 september 2019

De v van vosjes





Hallo allemaal,

Ook vandaag ben ik weer aan de slag gegaan met een nieuwe letter voor in mijn ABC-Boek.
Dit keer ben ik aan de slag gegaan met de v van vos.

De basispagina heb ik gemaakt van creme cardstock 15 x 15 cm.
Hierop heb ik designpapier verwerkt en daarna
 ben ik aan de slag gegaan met het Dutch Art Alphabet 4
470.990.112 





Ik heb alleen de letter eerst op creme cardstock
over getrokken en daarna uitgenkipt.
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier van My Favorite Things.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de stansmallen van DenDennis.
Ik heb voor deze vosjes de set Felicia Fox gebruikt uit de little Woodland Aventures Collectie.



Met een witte gelpen heb ik hier en daar nog wat lijntjes 
gezet om de vosjes wat sprekender te maken.
De vossen wonen in het bos en daar is het inmiddels al een beetje herfst geworden. 
De blaadjes vallen van de bomen zoals jullie kunnen zien. 
De boomstam waarop het ene vosje staat is ook gemaakt met een 
stans van Dendennis uit de set Forest Accessories.


De blaadjes heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design. 
Deze heb ik uit verschillende kleuren papier gestanst, zodat de blaadjes in verschillende herfstkleurtjes naar beneden dwarrelen.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze bladzijde vinden. 
Ik wens jullie een hele fijne dag en wie weet tot snel.

Groetjes Mirande



2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kaart Mirande !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend gave V heb gemaakt! En wat een leuke en lieve vosjes!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande