zaterdag 21 september 2019

Hoera Jarig!


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie deze verjaardagskaart zien. 
Ik heb deze kaart  gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo mal.
470 713 731



De basiskaart heb ik gemaakt van wit cardstock. 
De letters heb ik gemaakt met het designpapier uit een papierblokje.
Ik heb alle letters daarna nog wel een keer gemat 
op oranje of blauw cardstock. 
Hierdoor worden de witte randen wat kleiner
 en dat vind ik persoonlijk net altijd iets netter staan.
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan net een stempelset van My Favorite Things. 
Wat zijn dit leuke stempeltjes zeg. 
Ik heb de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden. 
Met foam tape heb ik ze op de kaart geplakt, zodat ze iets naar voren komen.



De tekstjes heb ik gestempeld met de stempelset van Jocelijne Design.


Nu kan deze kaart op de post naar een jarige. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande




2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande