zaterdag 7 september 2019

Halloween kaartje


Hoi, hoi,

Ik heb dit keer een Halloween kaartje voor jullie gemaakt.
Ik mocht voor de beurs in Den Bosch wat voorbeeldkaartjes maken
 met de nieuwste mallen van Elisabeth Craft.
Wanneer ze mij dat vragen kan ik daar geen nee tegen zeggen.
Dus ging ik snel aan de slag ondanks het hete weer op dit moment.

Ik heb voor deze kaart de Dutch Doobadoo Shape Art Flag A5.
470 713 139 gebruikt.



Ik heb de basiskaart vier keer overgetrokken,
2x op zwart cardstock en 1x op paars cardstock
 en 1 x op wit stempelpapier.
Deze heb ik op elkaar geplakt alleen het witte stempelpapier
heb ik eerst bewerkt met de Dutch Doobadoo mask van het spinnenweb.
Dutch Mask Art A5 Spiderweb
470 715 011


Hiervoor heb ik oranje distress oxide inkt gebruikt.
Hierna ben ik aan de slag gegaan met de stansen van Elisabeth Craft Design.



Als eerste heb ik het spinnenweb uit zwart glitter papier gestanst.
De spin heb ik van zwart papier gemaakt, zodat ik er later
nog wat lijntjes met een witte pen op kon zetten.



Vervolgens was de vogelverschrikker aan de beurt.


Onderaan de kaart lopen nog 2 muisjes, die heb ik ook uit glitter papier gestanst.



En als laatste heb ik nog 2 vleermuizen gemaakt met een stans.



Ik ben wel benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Halloween is niet echt mijn thema maar ondanks dat
ben ik wel tevreden over deze kaart.
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

4 opmerkingen:

  1. Grappig, dat wilde ik net zeggen. Niet helemaal mijn thema, maar ik vind je kaartje wel superleuk en ik denk dat kinderen het helemaal geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Haloween kaart met spooky details:)
    Ik vind paars zwart en oranje altijd mooi bij elkaar staan.
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk deze Halloween-kaart Mirande. Ik heb niet zoveel met Halloween zelf maar ik vind de gebruikte kleuren altijd zo mooi, dat paars-geel-zwart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs toffe en mooi gekleurde Halloweenkaart!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande