zondag 1 september 2019

Dikke knuffel voor jou


Hoi, hoi,

Het is alweer september. 
Dat betekent dat we ook weer een leuke nieuwe challenge voor jullie hebben.
Dit keer heb ik als voorbeeldkaartje voor het thema Halloween gekozen.
Ik ben aan de slag gegaan met deze sketch


 Waarbij je de mal Dutch Shape Art Shield A5 moet gebruiken.

Ik heb eerst de basiskaart 3 x overgetrokken en daarna uitgeknipt. 
Natuurlijk wel steeds 1 maatje kleiner.
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe mallen 
van Elisabeth Craft Design. 
Het zijn allemaal Halloween mallen. Wat zijn ze leuk he?
Ik ben eerst aan de slag gegaan met de pompoen 


Hierin zit de uil verstopt, dit is ook een nieuwe stans van Elisabeth Craft, 
ik kon alleen de afbeelding hiervan niet vinden op internet.



Achter de pompoen zit een spinnenweb verstopt met daarin 2 griezelige spinnen. 


De blaadjes, die onderaan bij de pompoen liggen, horen bij de pompoenstans. 
Het muisje wat naar boven kijkt heb ik gemaakt met een andere stans. 


Als laatste heb ik er nog een stempel op de kaart gebruikt met 
daarop de tekst "Dikke knuffel voor jou".
Ik heb deze stempel gestempeld met onzichtbare inkt en
 hierover heen heb ik embossing poeder gebruikt, waardoor de tekst wit wordt.
Verder heb ik hier een daar nog wat lijntjes getrokken met een witte gelpen.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn voorbeeld vinden
 maar wens jullie heel veel succes en plezier met het meedoen aan deze challenge. 
Vergeet niet om jouw voorbeeld in de Dutch Doobadoo Challenge Facebook 
groep te plaatsen. 

Groetjes Mirande






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande