donderdag 12 september 2019

Liefs


Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een kaartje gemaakt om iemand veel liefs te wensen.
Ik ben aan de slag gegaan met deze mal van Dutch Doobadoo
470 713174
Dutch Shape Art label 6 A5


Ik heb de basiskaart 4 keer overgetrokken. 2x op wit cardstock, 1x op rood cardstock. 
En vervolgens ben ik aan de slag gegaan met dit 
leuke hartjes designpapier. Het komt uit een blokje 
van mijn meest favoriete winkel.
Op de foto is het misschien niet zo goed te zien maar er zit een
glittertje in de hartjes.
Ik heb vervolgens de mal nog een keer gebruikt om een pocket te kunnen maken.
Deze pocket heb ik onderaan de kaart geplakt zodat je er een labeltje in 
kunt schuiven waar je nog een persoonlijke tekst op kunt schrijven.
Met een randstans heb ik nog een sierrandje aan de pocket gemaakt.


Vervolgens heb ik het rood/witte hart gemaakt met een stans van Noor.


Hierop het ik het stempeltje geplakt. 
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden.


De bloemetjes heb ik gemaakt met stansen. 
In het hart van de bloem heb ik plakpareltjes geplakt.
Onder de bloemetjes zitten takjes verstopt, die ook gemaakt zijn met een stans.
De tekst "Liefs"is ook gemaakt met een roze stans van Noor. 
De letters heb ik bewerkt met een witte gelpen.
Op de foto hieronder zie je het randje, wat ik aan de pocket gemaakt hebt goed. 


In de pocket zit een label. Met een hartjes stans heb ik bovenaan he label een 
soort van hartjestag gemaakt. 
De losse kleine hartjes zijn het afval uit de grote hartjesstans.


Ik wens jullie nog veel liefs en een hele fijne dag.
Tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer heel gaaf uit. Leuk gedaan en mooie kleurtjes ook. Een prachtig kaartje.
    Grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW wat een enorm lief kaartje! Om verliefd op te worden!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie en lieve kaart. Dat zal de ontvanger goed doen...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande