vrijdag 12 februari 2021

Met zijn drietjes is het leven veel leuker


Hallo allemaal,

Ik heb met de nieuwe hartjes mal van Dutch Doobadoo nog een trouwkaartje gemaakt. 


Dutch Card Art Harten
470 713 846


Ik heb de mal eerst overgetrokken op wit cardstock. Vervolgens heb ik de basiskaart beplakt met een Valentijnslijn van Echo Park, Cupid & Co. Ik heb met een zwarte fine-liner nog wat lijnen getrokken op de voorkant. Daarna heb ik enkele tekstjes gestempeld en deze op de voorkant geplakt.  Deze tekstjes heb ik gemaakt met een stempelset van Marianne Design.  De kaart sluit met een magneetje. Wanneer je de kaart aan de linkerkant openklapt zit hij er zo uit.



In het midden gedeelte heb ik een stempelafdrukje verwerkt op een pocket. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. Achter de pocket heb ik een labeltje gestoken waarop een persoonlijke boodschap richting het bruidspaar geschreven kan worden. Aan dit labeltje heb ik een bedeltje gemaakt met het woordje love. 


Op de rechterkant heb ik enkele bloemen verwerkt, die ik gemaakt heb met een stans.


Op de achterkant van de kaart heb ik een zwart loonzakje verwerkt waar het geld in gestopt kan worden wat ze cadeau willen geven. 


Het bruidspaar heeft deze kaart inmiddels ontvangen en was er erg blij mee. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande









 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande