zaterdag 6 februari 2021

Abracadabra! Wat tovert konijn uit zijn hoed?


Hallo,

Het is alweer februari en we hebben in de Dutch Doobadoo Build up groep weer een hele leuke challenge voor jullie bedacht. Dit keer willen we een creaties zien die gemaakt is met het konijn. Het konijn is een googelaar geworden en tovert van alles uit zijn hoge hoed. Doen jullie ook gezellig mee? Maak n.a.v. de onderstaande sketch een leuke creatie en plaats deze in de Dutch Doobadoo Build up groep. 

Dit is mijn voorbeeld.



470 713 811 
Dutch Card Art Build up Konijn.

Voor het maken van deze creatie heb ik de build up mal van het konijn gebruikt. 

De hoge hoed heb ik zelf getekend en uitgeknipt. De kleine konijntjes heb ik gemaakt door de grote mal over te trekken en deze verkleind te kopieren, dit keer heb ik voor 65 % gekozen. Zijn ze niet ontzettend schattig de kleine konijntjes. Ik ben er helemaal weg van. 😍



 
De sterren heb ik gemaakt met een mask stencil van Dutch Doobadoo


Dutch Mask Art
470.715.400

Ik heb dit stencil bewerkt met Cadence Dora Finger Wax 6132 Het maakt de kaart wel extra magisch al zeg ik het zelf. 😂
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande