woensdag 24 februari 2021

Boe ik kom naar je toe!


Hallo allemaal, 

Met de nieuwe build up mal van de koe en de card art mal van de boom heb ik dit vrolijke kaartje gemaakt. Ik gebruikte de onderstaande mal voor de basis van dit kaartje.


Dutch Doobadoo Card Art Puzzel Hart
470 713 847

Deze basiskaart heb ik overgetrokken op wit cardstock, daarna heb ik het beplakt met designpapier uit de Crafty Kit XL spring.

Vervolgens heb ik de boom gemaakt met de Cart Art mal van de boom.



Dutch Doobaboo Card Art Tree
470 713 853


Daarna heb de koe gemaakt met deze leuke nieuwe build up mal



Dutch Doobadoo Cart Art Build up koe
 470 713 859


 Met een letterstans heb ik de tekst gemaakt met zwart cardstock. 
Het tekstje op het bordje heb ik gestempeld met een tekststempel van Marianne Design. 
Met een zwarte en witte gelpen heb ik hier en daar nog wat accentlijntjes getekend. 
Ik wens jullie een hele fijne dag, geniet van het lekkere weer en tot snel.

Groetjes Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande