dinsdag 2 februari 2021

Mijn eerste jaar


Hallo allemaal, 

We hebben bij Dutch Doobadoo weer een nieuwe challenge voor de maand februari. Doe jij ook weer gezellig mee? Maak met de onderstaande mal een leuke kalender of een jaarboek en plaats deze in de Dutch Doobadoo challenge groep. 

Dit is mijn voorbeeld. 

Voor mijn nichtje, die afgelopen week alweer een jaar is geworden heb ik dit mini-album gemaakt. Ik heb een jaarboek van gemaakt met allemaal zwart-wit foto's uit haar eerste jaar. Ik heb voor dit album deze Dutch Doobadoo mal gebruikt. 


Dutch Card Art Mini-Album months 
470.713.820

Ik heb alle maanden eerst op kraft overgetrokken en ze daarna uitgeknipt. Hierna heb ik alle grote delen van de maanden beplakt met designpapier. De letters van de maanden heb ik om en om met roze of wit cardstock gemaakt, dus eerst tekenen en daarna uitknippen en opplakken. 
Hierna heb ik de foto's erop geplakt.


Bij alle maanden heb ik een labetlje gestempeld waarop ik heb geschreven hoeveel maanden ze oud is op de foto. Hierna heb ik het album nog wat versierd met stempeltjes.



Op de voorkant heb ik met een letterstansenset van Carlijn Design de tekst "Mijn eerste jaar" gemaakt. Ik heb hiervoor de letters 3 keer uitgestanst en ze daarna op elkaar geplakt. Het was een heel werk maar wat zijn ze mooi! Ik ben echt helemaal weg van deze mooie letters. Op de eerste pagina heb ik haar naam nog een keer gemaakt. Aan de linkerkant heb ik een van de eerste foto's geplakt en aan de andere kant een verjaardagsfoto toen ze 1 jaar werd.


Op de laatste pagina heb ik ook weer enkele verjaardagsfoto's geplakt. Ik heb dit album als cadeautje gegeven op haar eerste verjaardag. Ze snapt er zelf nog niet zo veel van maar papa en mama waren er erg blij mee. 
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuk idee, om daar een boekje van te maken. Kan ze later op een mooie manier naar kijken. groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande