donderdag 4 februari 2021

Magical Wishes to you




Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een leuk mini-album zien die je kunt maken met de aller nieuwste Dutch Doobadoo mal. Ik vind het echt een superleuke mal waar j heel snel een leuk mini-album mee kunt maken en iemand cadeau kunt geven. Je kunt er natuurlijk ook een wat uitgebreidere kaart mee maken.
Ik gebruikte deze nieuwe mal


Dutch Doobadoo Fold Card Art Flip Album
47- 713 843

Ik heb eerst de basisbladzijden overgetrokken op wit cardstock overgetrokken. Vervolgens heb ik alle pagina's voorzien van designpapier aan de voor en achterkant. Hiervoor gebruikte ik van Echo Park de papierlijn Magical Brithday.


In het designpapier zitten overal leuke afbeeldingen of tekstjes die je uit kunt knippen en ergens in de je album kunt gebruiken. Op de linker bladzijde hierboven zien jullie een rode button die ik op deze manier verwerkt heb. 


Ik heb bij het maken van dit album ook een nieuwe stempel- en stansenset van Marianne Design gebruikt. De stempelafdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden en ze daarna verwerkt in mijn album.


Daarnaast heb ik verschillende foto's in het album verwerkt, die ik op deze pagina op losse kaartjes geplakt heb en achter een leuk labeltje heb gestoken. Dit labeltje kun je weer uit het gebruikte designpapier knippen. 


Op deze pagina zien jullie weer een stempelafdrukje van een feestvarkentje. Zo schattig!


Ook op deze pagina weer een foto achter een stripje weggestoken. Op de achterkant kun je op deze manier ook nog foto's verstoppen mocht je meer ruimte nodig hebben.

Door de binding heb ik nog 2 eyelets gemaakt. Door de gaatjes heb ik verschillende lintjes geknoopt en daaraan een bedeltje gehangen van een verjaardagstaart. Dit maakt het album net even af. 
Met mijn selfie printer heb ik de foto's uitgeprint en deze verwerkt in mijn album. Ik vind het zelf een heel vrolijk mini-album geworden waarin ik de verjaardagsfoto's van de eerste verjaardag van mijn nichtje verwerkt heb. Nu snel even inpakken en haar cadeau geven.


Ik wil nu ook nog een winteralbum maken van de sneeuw die vorige week gevallen is. Het was niet veel sneeuw maar wel een genoeg om er een leuke herinnering van te maken. Dus wie weet tot snel.
Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende keer. 

Groetjes Mirande


1 opmerking:

  1. Ontzettend leuk! Daar ben je wel goed in, albums... als ik jou was zou ik nog even wachten met een sneeuwalbum. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande