donderdag 18 februari 2021

Gefeliciteerd! For You



Hallo allemaal,

Hebben jullie het nieuwe gave papier pakket van Dutch Doobadoo al gezien? De Crafty kit XL Sweet  Heart.




Het is echt supermooi papier en ook nog in groot formaat. Ik word er helemaal blij van! We hebben voor jullie met dit leuke pakket een leuke bloghop georganiseerd boordevol leuke ideetjes. 


  • Ga 18 februari 2021 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Dit is mijn voorbeeld. 



Ik heb voor deze kaart een nieuwe slime line mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Ja je leest het goed ook Dutch Doobadoo heeft een slime line mal, deze komt aan het einde van deze maand in de winkels te liggen. Ik heb hiervoor de onderstaande mal gebruikt. 


Dutch Doobadoo Card Art Slimeline Circle
470 713 885 

Ik heb eerst een dubbele zwarte basiskaart gemaakt door de mal aan de buitenkant om te trekken. Daarna heb ik de kaart nog 3 x overgetrokken op wit cardstock, zwart cardstock en designpapier. De cirkels heb ik uit en designpapier geknipt en achter de gaten heb ik nog een ander designpapiertje geplakt. Van de middelste cirkel heb ik een schudgedeelte gemaakt door er een stukje sheet achter te plakken en het geheel wat op te hogen met foamtape. In het schudgedeelte heb ik Sprinkletz gedaan, dat zijn de hartjes die je ziet. Daarna heb de kaart verder aangekleed met verschillende plaatjes uit het uitdrukvel. 
 

De tekst "Gefeliciteerd"heb ik gestempeld met een stempelsetje van Carlijn Design. 


Wat zijn de pinguïns toch ontzettend leuk. Ik word hier zo vrolijk van. Ik hoop dat de jarige waar deze kaart voor bestemd is er net zo blij van wordt. 



Op deze foto's  kun je de leuke uitdrukplaatjes van deze Crafty kit XL goed bekijken. Zo leuk om lekker met deze vrolijke kleurtjes en pinquins bezig te zijn.
Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen en nu mogen jullie gezellig door hoppen naar
het blog van 


Heel veel hopplezier en nog een hele fijne dag gewenst. Tot snel. 
Groetjes Mirande



3 opmerkingen:

  1. Een super leuke slimline kaart met de schattige pinguïns.
    Groetjes, els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met geweldige mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De jarige zal zeker blij zijn met deze kaart.
    Wat een leuke kaart met de pinguins en het designpapier.
    De mal staat al op mijn verlanglijstje.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande