zaterdag 20 februari 2021

Knuffel Mini-album

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een heel lief mini-album zien. Ik heb dit album gemaakt met deze Dutch Doobadoo mal


Dutch Doobadoo Flipalbum
470 713 843

Ik heb de basispagina's op wit cardstock overgetrokken en daarna uitgeknipt. Het mooie desingpapier komt uit de nieuwste Crafty Kit XL Sweet Heart van Dutch Doobadoo.



Deze afbeelding zit in het designpapier en zo heb je al heel snel een superlieve voorkant van je album. Ik heb de pagina's met lintjes vastgeknoopt en daarn nog een bedeltje van een klavertje vier aangehangen. De tekst "Knuffel" heb ik gemaakt met washi-tape van Crealies.
Hieronder zal ik jullie het mini-album in foto's laten zien.

Ik heb fotomatjes gemaakt omdat ik nog geen foto's heb voor dit album. De wolkjes zitten ook in het designpapier, de kleine regenboog komt uit het uitdrukvel. Met een zwarte of witte gelpen heb ik randjes om de pagina's heen getekend, dat geeft het album net iets meer uitstraling.

Op de pagina hieronder heb ik nog een keer gewerkt met de washi-tape waarop allemaal leuke tekstjes staan die goed te combineren zijn in dit album.

Het bloemtje heb ik gemaakt met een stans, in het hart van de bloem heb ik nog een plakparel geplakt.


Dit is de laatste pagina. Op de achterkant heb ik mijn naamstempel nog gebruikt.


Ik hoop dat jullie ook heel enthousiast worden van dit album. 
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer. 

Groetjes Mirande




4 opmerkingen:

  1. Een super leuk mini album met dit mooie papier en pinguïns.
    Leuk met deze lintjes de pagina's te verbinden.
    Fijn weekeinde,Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf album Mirande. De pinguins zijn enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf toch zo'n kit waar je zoveel mooie projectjes mee kan maken!! Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Zo gaaf dat ik hem ook heb aangeschaft en gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande