zaterdag 27 februari 2021

Zonnige Lente groetjes



 Hallo allemaal, 

Wat is het toch een heerlijk weer. Ik heb al helemaal een lentegevoel ook al is het pas februrari. Ik word hier altijd zo vrolijk van. Daarom besloot ik voor deze bloghop maar alvast een lentekaartje te maken. Bij Dutch Doobadoo hebben ze voor de maand februari weer een hele leuke nieuwe collectie met mallen uitgebracht. Ik ben voor jullie alvast aan de slag gegaan met deze mal van de slimeline kaart. Alle nieuwe mallen liggen nu weer in de winkels en zijn uiteraard overal online te bestellen. 








  • Ga 27 feburari t/m 2 maart langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Zoals jullie kunnen lezen hebben we weer een leuke bloghop voor jullie georganiseerd boordevol ideetjes. Dit is mijn voorbeeld.






Voor deze kaart heb ik deze nieuwe Dutch Doobadoo mal gebruikt.

Dutch Doobadoo Slimeline Art
470 713 856

 
Ik heb voor dit kaartje alleen de binnenkant van de mal gebruikt, dus het deel met de accolade. 
Het kleinste deel heb ik eerst overgetrokken op designpapier, vervolgens het grotere deel op blauw designpapier, aan dit designpapier heb ik aan de rechterkant een extra plakstrook gemaakt zodat ik deze als een openstaande flap kan gebruiken. Dit gedeelte heb ik op zwart cardstock geplakt met alleen de plakstrook. Zie hiervoor de onderstaande foto. Vervolgens heb ik het zwarte gedeelte nog een keer op een dubbele witte kaart geplakt en de vorm van de accolade zelf uitgeknipt. 


Op het zwarte deel heb ik zelf met een posca pen de tekst geschreven door middel van handlettering.  
Ook heb ik binnenin de kaart gebruik gemaakt van het papier en de plaatjes uit de Crafty Kit XL  Spring van Dutch Doobadoo. 






Wanneer de vakjes van de slimeline kaart opent dan ziet de kaart er aan de binnenkant zo uit. 


 Met enkele tekststempeltjes heb ik het kaartje verder afgemaakt. De schattige schaapjes zijn al hele oude stempeltjes, volgens mij zijn ze van My Favorite Things.Ik heb de stempelafdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden. 


Ik vind het zelf wel een heel vrolijk lentekaartje geworden. 
Jullie mogen nu gezellig doorhoppen naar het blog van


Heel veel plezier bij het hoppen en nog een hele fijne dag gewenst.

Groetjes Mirande

8 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke kaart en geweldige mal. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuke kaart Mirande. Je hebt flink uitgepakt met deze mal. Super, die luikjes. Ik heb er twee als stansje, ook zo enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo, wat een leukerd en zo verrassend! Die schaapjes zijn echt geweldig.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schaapachtige leuke lente kaart heb je gemaakt. Een creatieve ddb mal...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke lentekaart met de verschillende landschapjes. Zo leuk met die schaapjes.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuke lente kaart en alles past ook zo leuk bij elkaar.
    Zo leuk met de klepjes.
    Fijne zondag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is nou echt een kaartje waar ik persoonlijk heel blij van word bedankt voor het delen! Ik hou namelijk erg van deze kleuren super leuk gedaan met die vakjes ook.....Groetjes Amy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande