maandag 15 februari 2021

Hallo Feestvarken Gefeliciteerd!


Hallo allemaal,

Voor mijn jarige vriendinnetje, die van heel veel felle kleurtjes houdt maakte ik dit verjaardagskaartje. Ik gebruikte als basiskaart een Shape Art mal van Dutch Doobadoo. In de webshop kan ik helaas geen foto vinden van de gebruikte mal maar wanneer je goed naar het kaartje kijkt herken je de gebruikte mal er misschien wel in. 

Ik heb de mal 4 keer overgetrokken, 2x op wit cardstock, 1 x op roze cardstock en 1x op designpapier. Dit is designpapier uit een papiersetje van Joy/Noor design. 

De slingertjes heb ik gemaakt met een stans. Het varkentje is een stempelafdrukje van Marianne Design, die ik ingekleurd heb met Faber Castell potloden en daarna heb deze met een stans uitgestanst. Het zijn echt op dit moment mijn meest favoriete stempeltjes. De bloem heb ik gemaakt met een nieuwe stansenset van Elisabeth Craft Design. Achter de bloem heb ik wat paarse gaas verwerkt. 

De tekstjes heb ik gestempeld door een stempelsetje van Carlijn Design en Marianne Design met elkaar te combineren. Onder het varkentje heb ik een stukje washi-tape gebruikt van Craft Emotions, Dit stukje tape heb ik geplakt op een strookje roze cardstock. Vervolgens heb ik met een zwarte fine-liner nog  wat lijntjes op het kaartje gezet. En klaar was het feestvarkentje nu kan hij snel op de post naar het jarige feestvarken.😂

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

2 opmerkingen:

  1. Mooi👌
    Een duidelijke uitleg er 👏
    Groetjes YvonneBB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat een leuke verjaardagskaart. Leuk zijn die varkentjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande