maandag 3 juni 2019

De B is van beer



Hallo allemaal,


Ook deze week heb ik weer even tijd gehad om een letter te maken voor mijn ABC-boek.
Dit keer ben ik met de letter B aan de slag gegaan.

De basispagina heb ik gemaakt van creme cardstock 15 x 15 cm.
Hierop heb ik designpapier verwerkt van Studio Light en daarna
 ben ik aan de slag gegaan met het Dutch Art Alphabet 4
470.990.112 

Ik heb de letter B overgetrokken op creme cardstock.
De letter heb ik daarna beplakt met designpapier. 
Het designpapier is van Maja Design.

Hierna ben ik aan de slag gegaan met de stans van Berry Bear
uit de Little Woodland Collectie van Dendennis.
Ik heb de beertjes uit kraft gestanst en de randjes heb ik bewerkt met bruine distress inkt.

De takjes heb ik gemaakt met een stans. 
Verder heeft deze pagina niet zoveel nodig vind ik. 
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Supergave kaart!!
    Heel erg mooi met het groen erbij, schitterend!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig ik ben gek op beren:)
    Mooi met de letter erbij op.
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat en schatje! Die beertjes zijn ook wel heel erg leuk! Mooi formaatje ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande