zondag 23 juni 2019

Druk vandaag op pauze en geniet....


Hallo allemaal,

Voor mijn jarige broer en zijn vrouw maakte ik dit kaartje. 
Ze vieren altijd samen hun verjaardag en verwachten aan het einde 
van dit jaar hun eerste kindje. Voordat het gedaan is met de rust 
in huis kunnen ze nog even genieten van elkaar. 
Ik maakte dit kaartje om ze te feliciteren. 
Ik gebruikte voor deze kaart de Dutch Doobadoo Shape Art
470 713 175
Ik heb de basiskaart meerdere overgetrokken en uitgeknipt op verschillende kleuren cardstock.
De kleinste kaart heb ik gemaakt van design papier.
Hierop heb ik een stempelafdrukje verwerkt met deze schattige olifantjes.
Dit is een stempel van Wild Rose.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castel potloden.



Hierna heb ik de kaart verder aangekleed met verschillende
stansen en stempeltjes. Ik gebruikte o.a. stansen van Noor design/Joy crafts



De feestelijke stempels zijn van Jocelijne Design.
Ze passen perfect op iedere verjaardagskaart omdat je de
stempels leuk met elkaar kunt combineren.





Ik wens jullie nog een hele fijne dag en geniet van het prachtige
weer wat ze voorspeld hebben. Mocht je het buiten te warm
vinden dan kun je je vast wel vermaken binnen in je hobbykamer.
Ik ben daar vaak wel te vinden als het buiten echt te warm is.

Groetjes Mirande









4 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een leuke, feestelijke kaart van gemaakt Mirande.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW wat heb je deze ontzettend leuk gemaakt! Lekker vrolijk en feestelijk!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie en lief kaartje! En wat leuk dat je (weer) tante gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande