zaterdag 1 juni 2019

Maak mooie momenten


Hallo allemaal,
  
Deze kaart is  mijn bijdrage voor de challenge van deze maand.
Doen jullie ook gezellig mee met deze leuke Challenge bij Dutch Doobadoo?
Gebruik hiervoor de onderstaande sketch.



Hiervoor heb ik de onderstaande shape art mal gebruikt.



Ik heb de basis overgetrokken op kraft. 
Hierna nog een keer op wit cardstock en als laatste op designpapier 
van Marianne Design. Dit is een heel leuk nieuw blokje me
t papier in mijn favoriete thema, de zee.


Hierna heb ik het kaartje aangekleed met de nieuwe stansen van Marianne Design. 



Het stempel afdrukje is een oude magnolia stempel maar ik blijf het een leuk afdrukje vinden.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castel potloden. 


De golfjes heb ik gemaakt met een stans, die al wat ouder is.  
De tekst heb ik gestempeld met de nieuwe stempels van Marianne Design. 
Deze kon ik echt niet laten liggen.😊
Ik hoop dat jullie het een leuke zomerse kaart vinden. 

Doen jullie ook mee met deze vrolijke challenge? 
Plaats je gemaakte kaart in de Dutch Doobadoo Challenge groep voor 
het eind van deze maand en wie weet maak je kans op een leuke prijs. 
Heel veel succes.

Groetjes Mirande




1 opmerking:

  1. Wat een superleuke challenge! Ga mijn best weer doen om er wat leuks voor te gaan maken!
    Jouw creatie is ontzettend mooi gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande