zaterdag 15 juni 2019

For You!


Hoi, hoi,

Ik heb een klein cadeautje gemaakt om iemand te bedanken.
Ik heb hiervoor deze leuke cadeaumal gebruikt van Dutch Doobadoo. 

Dutch Box Art Candy A4 
470.713.056


Ik heb de basis mal overgetrokken op creme cardstock.
Denk eraan dat je de rillijnen van te voren goed vouwt
want anders wordt het lastig om het doosje goed in elkaar te vouwen. 
Vervolgens heb ik twee verschillende soorten designpapier gebruikt.
Het bloemetjespapier heb ik nog bewerkt met roze inkt.
Het roze papier heb ik aan de zijkanten gebruikt.
In het doosje zit wat lekkers om iemand te bedanken.


Vervolgens heb ik twee brede linten aan de zijkanten geknoopt en gestrikt. 
In het midden heb ik nog enkele bloemetjes geplakt met daaronder wat takjes. 
De takjes heb ik gemaakt met een stans. 
Met een stans heb ik het labeltje gemaakt en hierop 
vervolgens de tekst "For You" gestempeld.




Het is een leuk doosje om weg te geven dus ik denk dat ik deze mal 
wel vaker ga gebruiken. Zeker nu we weer in een tijd aankomen waarin 
we veel cadeautjes kunnen weggeven aan geslaagden 
of aan meesters en juffen om hen te bedanken voor het leuke schooljaar. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande



2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande