woensdag 19 juni 2019

Ga je mee naar de zee?


Hallo allemaal,

Ik mocht met de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo aan de slag 
en voor de mailing heb ik dit kaartje gemaakt.
Hiervoor gebruikte ik deze nieuwe Dutch Doobadoo mal.

Dutch Shape Art Shield A5
470.713.176


Ik heb de basiskaart eerst over getrokken op kraft en 
daarna nog een keer op creme cardstock. Vervolgens heb ik designpapier gebruikt.
 Dit komt uit een blokje van Studio Light.
Hierna heb ik alles uitgeknipt en op elkaar geplakt. 
De rand van het designpapier heb ik eerst nog bewerkt met de distresser. 
Hierdoor krijg je het raffelige randje aan je papier. 
Dat past wel bij het piraten/zee thema vind ik zelf.

Hierna heb ik nog een stuk designpapier op de kaart geplakt 
voordat ik de kaart heb gepimpt met verschillende stansen, 
een stukje visnet en een stempelafdrukje, 


Het stempelafdrukje is een oude Magnolia stempel, 
die ik heb ingekleurd met Faber Castell potloden.
Ik word zelf altijd heel erg blij van dit soort kaartjes. 
Thema de zee is toch wel een van mijn favorieten. 
Op de kaart heb ik ook nieuwere stansen van Marianne Design 
gebuikt zoals de zeemeeuwen en de watervogels. 
De pootjes heb ik gekleurd met een oranje stift en de vleugels 
heb ik bewerkt met wat zwarte inkt. 
Met een zwarte fine liner heb ik de oogjes gemaakt.




De tekst "Ga je mee naar de zee' heb ik gemaakt met de
 stempelset van Marianne Design. Wat een geweldige stempels zijn dit. 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande



2 opmerkingen:

  1. Superleuk! Een heel mooie kaart.
    Kun je bijna geen kaart noemen, het is een klein kunstwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergave en stoere kaart!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande