zondag 9 juni 2019

Waar is het feestje?



Hoi Hoi,

Met deze nieuwe Dutch Doobadoo mal heb ik dit feestkaartje gemaakt.
Ik heb hiervoor de Dutch Doobadoo Cart Art Compass 145 x 190 mm 
470.713.717


Ik heb de basiskaart overgetrokken op Kraft en daarna uitgeknipt. 
Vervolgens heb ik de grote cirkel op creme cardstock overgetrokken en uitgeknipt. 
Deze cirkel heb ik bewerkt met de Dutch Doobadoo mask.
Dutch Mask Art 15 x 15 Earth 
470.715.610


Ik vond deze mask heel goed passen bij het thema van dit kaartje. 
Ik heb hiervoor grijze distress inkt gebruikt. 
De kleinere cirkels heb ik uit zwarte en creme cardstock geknipt. 
Hierop heb ik het middelpunt van het kompas geplakt, 
deze heb ik van grijs cardstock gemaakt. 


Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met deze leuke stans van Elisabeth Craft. 
Wat is het een schattig vogeltje. Ik ben dol op dit soort stansen. 
Dus toen er aan mijn gevraagd werd of ik hier een kaartje mee wilde
 maken kon ik echt geen nee zeggen.😊




De tekstjes heb ik gemaakt met het nieuwe stempelsetje van Jocelijne Design.




 

Het slingertje heb ik twee keer uitgestanst uit groen en oranje
 cardstock en heb de vlaggetjes daarna om en om opgeplakt.
Met een zwarte gelpen heb ik nog enkele lijntjes gezet 
en toen vond ik mijn kaartje af. 
Nou ik ben benieuwd waar het feestje is. 
Maar ik weet zeker dat ik deze vogel nog wel vaker ga gebruiken.
Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen op mijn blog. Tot de volgende keer.
Groetjes Mirande





2 opmerkingen:

  1. Wat een toffe kaart!! Heel gaaf gedaan met de zonnewijzer en het grappige vogeltje!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi.... wat een enige stans van die vogel. humoristisch! Je kaart is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande