donderdag 13 juni 2019

Hoera Geslaagd!


 

Hallo allemaal,

Wat was het een spannende week. Zijn ze nu wel of niet geslaagd? 
Ik ben altijd blij als deze dag voorbij is. 
Ik heb voor iemand, die geslaagd is dit kaartje gemaakt. 


De basiskaart heb ik overgetrokken op kraft papier.
 Hierna heb ik de kaart beplakt met designpapier. 
Het is een oude lijn waar ik nog wat reststukjes van had liggen. 
Het designpapier heb ik nog een keer gemat op zwart cardstock. 
Het was net genoeg om deze kaart nog te kunnen maken. 
He he weer wat ruimte in mijn kast😉. 
Ja want reststukjes gooi ik ook niet zomaar weg. 
Dus blijft mijn kast altijd aardig vol. 
Hopelijk herkennen jullie dit en ben ik niet de enige met deze tic.😂

Hierna heb ik aan de slag gegaan met de Creatables van Marianne Design. 
Hier heb ik het uiltje mee gemaakt. 


Hij houdt zijn diploma goed vast want daar is hij best trots op 
en dat mag ook na een jaar heel hard werken!
Het diploma heb ik gemaakt door een klein wit papiertje op te rollen 
en deze vast te knopen met een klein flossdraadje. 
Dit idee is overigens niet van mij maar van GerJanne. 
Ik heb deze uil al een keer eerder gebruikt op het kaartje 
wat ik maakte voor mijn dochter. Zij had toen haar typediploma gehaald. 

In de pocket heb ik een label gemaakt van kraft.
 Deze heb ik gemaakt  met een stans van Crealies,
 daarom zit er zo'n mooi stikrandje aan. 
Hier staat nu nog niets op maar voordat deze kaart op de post gaat
 zal ik daar een persoonlijke tekst op schrijven. 


Verder heb ik nog een stempelset gebruikt waarmee ik de tekst
"Gefeliciteerd met je diploma" heb gestempeld.
Het vlaggenlijntje heb ik gemaakt met een stans en de letters 
heb ik gemaakt met de bruine letterstans van Joy
. Door easy connect tape te gebruiken tijdens het stansen plak je de letters 
heel snel en gemakkelijk op de slinger waardoor je geen 
lijn vlekken krijgt. 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande