donderdag 6 juni 2019

Snel beter worden!




Hallo allemaal,

Ik heb dit keer een beterschapskaartje gemaakt met een nieuwe mal van Dutch Doobadoo.
Dutch Shapre Art Octo Flower 12 x21 
470 713 177


 Ik heb de basiskaart meerdere keren op creme cardstock 
overgetrokken en uitgeknipt.Ik heb de mal 2x gebruikt voor designpapier. 
De kleinste kaart heb ik bewerkt met inkt. 
Hierop heb ik ook een mask van Dutch Doobadoo verwerkt.
Dutch Mask Art 15 x15 Honeycomb


 Met één van de nieuwste mask stencils heb ik de stipjes op de kaart gemaakt.
 Hiervoor heb ik de mask bewerkt met structuur pasta.







Hierna ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe Bugs stempels van Craft Emotions. 
Wat zijn ze leuk!





Ik heb de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden. 
Vervolgens heb ik enkele stempelafdrukjes opgeplakt met foam tape. 



Ik vind het wel een vrolijke kaart geworden en hoop dat de zieke 
zich hierdoor snel weer wat beter gaat voelen.
Ik vond het leuk dat jullie een bezoekje brachten aan mijn blog. 
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande




2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande