zaterdag 18 januari 2020

A gift for you




Hallo allemaal,

Met de Dutch Doobadoo mal van de foute kersttrui 
maakte ik deze foute kerstkaart.


Speciaal voor iemand die niet zo fan van de kerstdagen is 
maar die ik toch wel een fijne kerst wilde wensen 
maakte ik deze kaart.
De trui heb ik eerst overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met het designpapier
 Joy to the world van Noor Design/Joy Crafts.
Ik heb delen van het designpapier nog een keer 
gemat op zwart glanzend karton.


In het midden van de kaart heb ik een kerstbal met een stans gemaakt. 
Op de kerstbal zie je een schattig kerstbeertje. 
Deze heb ik gemaakt met een stans van Elisabeth Craft Design. 


De muts en de sjaal heb ik gemaakt met enkele collectables van Marianne Design. 
Hiervoor heb ik rond glitterpapier gebruikt. 


De tekst is van Carlijn Design.
 Wat een geweldige stempelset is dit. 
Ik snap ook heel goed dat niet iedereen hier van houdt 
maar ik vind ze echt geweldig. 


Het kaartje in de vorm van de ster met de tekst "A gift for you"
 hoort bij het designpapier wat ik gebruikt heb. 


De sneeuwsterren heb ik gestanst uit zilver karton met een stans van Marianne Design.
 De kaart is inmiddels bezorgd en daarom kan ik hem nu aan jullie laten zien. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande