dinsdag 7 januari 2020

Kopje thee?


Hallo allemaal,

Over enkele weken komt de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo 
weer uit en ik mocht alvast aan de slag met deze leuke nieuwe mal van een theeketel.


Dutch Card Art ketel 470 713 763
Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens ben ik met de nieuwe lijn van Maja Design aan de slag gegaan.
 Die past echt perfect bij deze theeketel. 


Ik gebruikte deze oude Magnolia stempel omdat die zo leuk bij dit thema past.
Het blijven leuke stempels,
 al denkt mijn zoon daar heel anders over. 
Hij vindt het maar rare poppetjes omdat ze geen neus en mond hebben. 😂 
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden.
Het schortje heb ik bewerkt met een Nuvo glitterpen.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met een stempelset
 met allerlei leuke stempeltjes die hier ook perfect bij passen. 


De labeltjes boven aan de pot heb ik gemaakt met de kleine 
label stansen en stempelset van Marianne Design.


Achter het afdrukje heb ik nog een labeltje met een tekst verstopt. 
Aan het labeltje heb ik verschillende lintjes geknoopt met glittertule. 

 

Vervolgens heb ik er ook nog een bedeltje van een theepotje aan gehangen.
Wat leuk dat je weer even de moeite hebt genomen 
om een kijkje te nemen op mijn blog. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande