zaterdag 4 januari 2020

Rollerskate



Hoi, hoi,

Voor een meidenverjaardag maakte ik deze kaart.
Ik heb hiervoor deze Dutch Doobadoo mal van deze rolschaats gebruikt.


Dutch Card Art A 5 Rollerskates
470 713 756



Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier, 
zwart glitterpapier en zilver papier.



Door de gaatjes heb ik een zilveren touwtje geregen, 
dit is de veter waarmee je de rolschaats kunt dicht strikken.



Ik heb er als laatste nog een tekststempel bij gebruikt. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande







1 opmerking:

  1. Ontzettend leuk voor meiden! En de rolschaats/ skeeler tijd komt er weer aan..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande