vrijdag 24 januari 2020

Hieperdepiep Hoera


Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een verjaardagskaartje gemaakt.
Ik gebruikte hiervoor de Cup cake mal van Dutch Doobadoo
Dutch Card Art A 4 Cupe cake
470.713.503

Ik heb de basismal overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier van 
Noor design/Joy Crafts Let's Party.
Ik heb de slagroom rand gemaakt van wit glitterpapier 
wat ik daarna nog een keer gemat heb op zilverpapier.

 

Hierna heb ik deze schattige eendjes gemaakt met de stansen van Jocelijne Design.




  

De muzieknootjes zijn ook gemaakt met stansen van Jocelijne.

De ballonnen en de slingertjes zijn gemaakt met stansen van Dendennis. 
Het cadeautjes is gemaakt met een stans van Marianne Design. 

 
 De tekst Hiepdepiep Hoera heb ik gemaakt met deze stempelset. 
Ook van Jocelijne.
Ik word zoooo vrolijk van dit soort kaartjes. 
Nu snel weer door met de volgende.
Ik bruis van de ideetjes maar ja soms heb ik te weinig tijd. 
Is dat herkenbaar voor jullie?


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes













1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande