maandag 13 januari 2020

Warme Kerstwensen



Hallo allemaal,

Ook dit keer laat ik jullie nog een kerstkaartje zien. 
Ik heb dit jaar weer het voornemen om iedere maand minimaal 
2 kerstkaartjes te maken en dit is er weer 1.
Ik heb hiervoor een displaymal van Dendennis gebruikt. 

Ik heb de basismal overgetrokken op Kraft papier. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier. 
Dit heb ik overigens nog een keer gemat op wit cardstock. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met verschillende stansen van Dendennis. 
Voor het rendier gebruikte is de pakezel en Daisy Dear. 

 



Voor het wintertafereel gebruikte is een stansenset, die ik van iemand gekregen heb. 
Ik weet eerlijk gezegd niet van welk merk deze set is maar ik vind hem wel erg leuk!
De ski lift hangt aan een zilveren draad en hierin vinden jullie Felica Fox. 

.
Als laastste heb ik een tekststempel gebruikt,
die ik gestempeld heb op wit cardstock. 
Uit dit papier heb ik nog enkele sterretjes geponst met een ponstang. 
Achter de tekst heb ik washi-tape gebruikt wat ik bij de Zeeman gekocht heb. 


Wat leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen op mijn blog. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. 
Ik ga nu maar weer eens verder met mijn ABC-Boek
 want dat ligt ook al een tijdje stil. Wie weet tot snel.

Groetjes Mirande


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande