vrijdag 10 januari 2020

Winter


Hoi, Hoi,

Dit keer heb ik een winterse kaart gemaakt door 
2 Dutch Doobadoo mallen met elkaar te combineren. 
Als eerste gebruikte ik deze tekst mal van Dutch Doobadoo.
Dutch Card Art A5 Winter 
470 713 759
En als tweede heb ik deze Dutch Doobadoo mal gebruikt. 
Dutch Shape Art Lill A5
470 713 184



Ik heb als eerste de basiskaart 4 keer overgetrokken.
 2 keer op creme cardstock, 1 keer op bruin cardstock 
en 1 keer op designpapier. 
Hierna heb ik ze allemaal uitgeknipt en op elkaar geplakt. 
Vervolgens heb ik de tekts mal 3 keer overgetrokken. 
De eerste keer op creme cardstock. 
Daarna de letters op designpapier en nadat ik die uitgeknipt heb, 
heb ik ze gemat op bruin cardstock. 
Het was wel even een werkje maar het geeft wel een heel chique resultaat
al zeg ik het zelf.


Hierna ben ik met een winterse stempelset 
van My Favorite Things aan de slag gegaan. 
De afdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. 


 

De afdrukjes heb ik daarna afwisselend met foam tape 
en lijm op de kaart geplakt zodat je wat hoogte verschil krijgt.


Als laatste heb ik achter de tekst nog een labeltje verstopt.
Op het labeltje heb ik een tekststempel verwerkt en nog een stempelafdrukje. 


Zo lijkt het net of het hondje over de letters glijdt. 


Ik vond het een erg leuke kaart om te maken al kostte
 het wel wat tijd maar ik ben tevreden met het eindresultaat. 
Maar als je 2 weken kerstvakantie hebt gehad dan heb 
je ook tijd genoeg om even lekker te knutelen.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande