woensdag 1 januari 2020

Gefeliciteerd met je verjaardag!


Hallo allemaal,

Het is alweer januari 2020. 
Ook in 2020 proberen we jullie weer uit te dagen 
om mee te doen met onze maandelijkse challenge. Dit keer is het thema honden. 
Maak n.a.v. de onderstaande 
sketch een kaartje en post deze in de Dutch Doobadoo challenge groep op Facebook. 
Misschien win jij dan wel een leuke prijs met jouw creatie.




Dit is mijn voorbeeldkaartje.

Ik heb hiervoor deze 2 verschillende Dutch Doobadoo mallen gebruikt. 


470 713 627 Dutch Fold Card Art A5 Dog Bone
en de 
470 713 710 Dutch Card Art Birdhouse A5

De mal van het hondenbot heb ik 2 keer gebruikt. 
De mal van het vogelhuisje heb ik een beetje aangepast zodat het wat meer op een hondenhok lijkt. 

Ik heb voor deze kaart beide mallen eerst overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier. 
Op de botten heb ik papier geplakt waarop hondenpootjes te zien zijn.

 

 Dit papier komt uit een heel oud papierblokje, maar dat kwam nu heel goed van pas. 
Het groene tekstkaartje wat ik gebruikt heb komt ook uit dit papierblokje.

 Vervolgens heb ik op de kaart verschillende hondjes gemaakt 
met de creatables van Marianne Design.
Op de botjes heb ik twee raampjes gemaakt waardoor 2 hondjes naar buiten kijken.
Ook al ben ik geen echte hondenliefhebber.
 Ze zijn toch wel heel erg lief. Vinden jullie niet?


Bovenop het hok ligt ook nog een hondje lekker te luieren.



Voor het hok vinden jullie nog een hond, hij houdt de wacht midden voor zijn hok.
Ik denk niet dat hij wil dat er een van de andere honden in zijn hok gaat slapen.
Als laatste heb ik een tekststempel gebruikt.



Ik ben beniewd wat jullie van mijn voorbeeld vinden. 
Ik wens jullie heel veel plezier bij het maken van deze challenge. 
En hopelijk doen jullie ook dit jaar weer gezellig mee. 




4 opmerkingen:

  1. Wat een super toffe kaart.even bedenken wat ik daarmee ga doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart en een gaaf idee om deze mallen te combineren 😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele vrolijke kaart is het geworden Mirande en ik weet zeker dat elke hondenliefhebber hier blij mee zal zijn. Leuke frisse kleuren heb je gebruikt.
    De beste wensen voor 2020!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande