donderdag 16 januari 2020

I think you are....



Hallo allemaal,

De nieuwe collectie Dutch Doobadoo collectie ligt weer in de winkels.


Dit keer hebben we ook weer een gezellig bloghop voor jullie
georganiseerd boordevol leuke ideetjes.
Hoppen jullie gezellig mee?
Wanneer je bij alle designleden een reactie achter laat, maak je
ook nog kans om een leuke prijs te winnen. Jij doet toch ook mee?



Dit is mijn voorbeeldkaartje.
Ik heb dit keer 2 Dutch Doobadoo mallen gebruikt.
De onderstaande mal heb ik gebruikt als basismal.


470 713 184

k heb de mal meerdere keren overgetrokken op wit cardstock en kraft. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met het designpapier.
Dit keer heb ik de papier lijn van Noor design/Joy Crafts Afternoon Tea.
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met deze 
leuke nieuwe Dutch Doobadoo mal.

470.713.761 Card Art Meow

470 713 761



De letters heb ik nog een keer overgetrokken op het rode design papier.
Dit komt uit een oud papier blok.
Het pootje heb ik gemaakt van kraft papier en de randjes zijn
 bewerkt met distress inkt Vintage Photo.

 

Hierna heb ik mijn favoriete stansjes weer tevoorschijn getoverd,
en ben ik aan de slag gegaan met de poesjes van Jocelijne Design.
Die passen echt perfect bij deze kaart.



Ik heb vier verschillende poezen gemaakt.
Twee zitten er verstopt achter de letters.
 En eentje springt er zelf over de letters heen.



Ik ben zelf geen echte poezenfan maar ik word
wel blij van deze kaart. En jullie?



Ik vond het erg leuk dat jullie weer een kijkje kwamen nemen.
Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.
Nu mogen jullie gezellig verder hoppen naar het blog van


Ik wens jullie  nog veel hopplezier en een hele fijne dag.
Tot de volgende keer.

Groetjes 




26 opmerkingen:

  1. Een super gezellig kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig en mijn favoriet deze MEOW mal! Ben gek op poezen dus in mijn straatje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een superleuke kaart met die kleine poesjes erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappig kaartje Mirande!
    Leuk model,je hebt er wat moois van gemaakt!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, deze mal is schitterend! Ik ben een poezen fan en 2 van mijn vriendinnen en een kennis ook. Geweldig om dan een mooie kaart te sturen met deze mal! Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kattenkaart! Gek op katten ...heb ze al mijn leven lang dus dit is wel een kaartje naar mijn smaak! Groetjes Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In een woord GEWELDIG ,ben gek op katten heb er 6 dat wordt n mal om heel veel te gaan gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo gaaf gemaakt dit kaartje echt superleuk! Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw!!! Dit kaartje is echt purrrfect.
    Super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke poezenkaart heb je gemaakt. Dat stencil leent zich er zó goed voor.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat leuke kattenboel, ook jij hebt meerdere DDBD mallen gebruikt (net als Monique) tof . Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat een gave kaart schitterend met die poesjes en super mooie kleuren gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een prachtige kaart heb je gemaakt met de nieuwe release.
    Wat zijn het weer mooie mallen.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel schattig dit poezenkaartje Mirande...zo mooi deze mallen gecombineerd en die poesjes zijn zooooo schattig...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart, die poesjes zo verstopt gewoon erg cute😍

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat n geweldig katten kaartje!
    Super gemaakt. Laat dit maar niet zien aan mijn kleine meid want anders is het; mammie, knutselen en katje maken? Ik ga dit idee zeker bewaren, zo leuk en vrolijk deze kaart!👍

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow … geweldig leuk dit poezenkaartje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart met zo'n leuke kattenpoot erop

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuk gedaan wat een super kaartje is het geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een leuke, lieve creatie Miranda!! Mooi hoe je alles weer hebt gecombineerd met dit als gaaf resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een vrolijke grappige poezenkaart. super

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha ik zag eerst de foute kerst trui en moest lachen! Super leuk!
    De poezen kaart is heerlijk vrolijk! Beide echt Super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schattig kaartje Mirande. Die katjes geweldig !
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande