dinsdag 17 maart 2020

Have a nice day!



Hallo allemaal,

Met de nieuwe doosjes mal uit de maart collectie 
van Dutch Doobadoo maakte ik dit cadeaudoosje.

  

Dutch Doobadoo Box art
430 713 774

Ik heb het doosje overgetrokken op wit cardstock.
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier.
Bij dit designpapier hoort ook een tekststrook, 
die heb ik in stukjes geknipt en als tekst op het doosje geplakt. 
Hierna heb ik wat bloemen gestanst in een bijpassende kleur. 
In het midden van de bloem heb ik een plakparel geplakt.
Achter de bloemen zitten wat groene takjes, die ik gemaakt heb met een stans.
Het koffiekopje heb ik gemaakt met stansen.
Om het doosje dicht te maken heb ik een groen organza lintje gebruikt.


Op de andere kant van het doosje heb ik een labeltje 
gemaakt waarop ik de tekst "Have a nice day" gestempeld heb.
Dit labeltje heb ik met hemd cord aan het lintje vastgeknoopt. 
Hiernaast heb ik nog wat plakpareltjes en enkele bloemen verwerkt. 
Verder heeft dit doosje niet veel extra's nodig. 
Ik heb het doosje gevuld met lekker paaseitjes 
en het daarna cadeau gegeven aan een vriendin.
Onder het genot van een kopje koffie zijn de eitjes dan zo op😂

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.
Groetjes Mirande



   



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande