maandag 30 maart 2020

Hoera 40 jaar getrouwd!



Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een kaartje gemaakt om een echtpaar 
te feliciteren met hun 40 jarige huwelijk.
Ik gebruikte hiervoor deze Dutch Doobadoo mal


4 Dutch Swing Card Art A4 Sapphire
470 713 338

De basismal heb ik overgetrokken op wit cardstock.
Hierna ging in aan de slag met vintage designpapier.

 

In het midden heb ik een foto van het bruidspaar verwerkt.
Om de foto heen heb ik met een randstans een rand gemaakt.
Verder heb ik bloemen gemaakt van papier. 
Hiervoor heb ik een bloemenstans in verschillende maatjes gebruikt. 
Middenin de bloemen heb ik een plakparel geplakt.
Achter de bloemen heb ik takjes en stukjes tule verwekt. 
De takjes heb ik  ook gemaakt heb met een stans.


Op een labeltje heb ik de tekst "Gefeliciteerd" gestempeld.
Bovenaan de kaart heb ik een slinger gemaakt
 waarop ik met losse letters de tekst "Hoera"gemaakt heb. 
Hiervoor heb ik verschillende stansen gebruikt.


Als laatste heb ik met een stans het rondje gemaakt waarop het getal 40 staat. 
Dit is eigenlijk een planner stans maar die kun 
je ook heel goed gebruiken voor het maken van kaartjes.


 

Op de kaart plat te kunnen versturen heb ik er een magneetje op geplakt,
zodat de kaart makkelijk uit elkaar te halen is.
Het bruidspaar was erg blij met deze felicitatiekaart. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande



1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart voor het jubilerende paar! Altijd leuk om er een foto op te doen van henzelf.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande