vrijdag 27 maart 2020

Merci

Hoi, hoi,

Met de nieuwe mal uit de maart collectie van Dutch Doobadoo 
maakte ik deze labelkaart met de tekst "Merci".

 

Dutch Card Art
470 713 773

Ik heb de basiskaart overgetrokken op creme cardstock.
Vervolgens heb ik de letters overgetrokken
 op designpapier en ze daarna uitgeknipt. 
Ik heb ze daarna nog een keer gemat op grijs cardstock. 
Dat staat altijd net wat chiquer al zeg ik het zelf.


Ik ben daarna aan de slag gegaan met een stempelset van My Favorite Things.
Ik heb de stempelafdrukjes ingekleurd met mijn Faber Castel potloden.

 

De bloemetjes horen ook bij de stempelset.
In het midden heb ik een plakpareltje geplakt. 
Verder heb ik enkele tekstjes gestempeld en deze op de kaart verwerkt. 


Bovenaan de kaart heb ik een bloem geplakt met 
daaronder wat tule en enkele takjes. 
Deze takjes heb ik gemaakt met een bruine stans van Joy. 
Ik heb hier ook 2 labeltjes aan gehangen, 
die heb ik gemaakt met een stempelset van Marianne Design. 

 

Ik vind het weer een superleuke mal, 
die je goed kan gebruiken wanneer je een keer naar een 
verjaardag gaat en een flesje wijn mee wilt nemen. 

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog en tot een volgende keer.
Groetjes Mirande





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande