dinsdag 24 maart 2020

Het circus komt eraan!


 Hoi, hoi,

Ik mocht alvast aan de slag met de nieuwe mallen uit
de maart collectie van Dutch Doobadoo.
Ik ben dit keer met deze leuke circustent aan de slag gegaan.


  

Dutch Card Art
470 713 778

Ik heb de circustent eerst overgetrokken op creme cardstock 
en vervolgens ben ik met het designpapier aan de slag gegaan. 
Dit vrolijke papier komt uit een papierblokje van My Favorite Things. 
Ik heb de stukjes designpapier nog een keer op een stuk groen
cardstock geplakt waardoor het nog een vrolijker geheel wordt. 
Je kunt het kaartje dichtstrikken met een lintje.


Op de voorkant heb ik een aantal circusstempeltjes 
gebruikt van My Favorite Things.
Ik heb de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden.


Ook de binnenkant van de tent heb ik aangekleed met de 
stempeltjes van My Favorite Things. Maar de tent was best groot 
dus heb ik 2 verschillende stempelsets door elkaar gebruikt. 

 

De tekst " I hope Your Birthday Is the Best Under the Big Top" 
hoort bij 1 van de stempelsetjes.
Met een zwarte fine-liner heb ik hier en daar nog wat 
lijntjes getrokkenzodat het nog meer een geheel wordt. 


Ik vind het zelf een hele vrolijke verjaardagskaart geworden. 
Wat vinden jullie?
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande